Sineemiis Kızlar 20 nisan da kurtaj oldum çıktığım da kanamam vardı metiler diye bi hap verdiler 3 gün kullan dediler kullandığım gün boyu hiç kanamam yoktu. Hapı kullanmayı bıraktım kanamam başladı normal mi acaba böyle olan var mi ?
Eymirinannesi Sineemiis iki kez kürtaj oldum 12gün kadar ara ara kanama yada lekelenme olmuştu bende.
Esmakoksal Sineemiis benimde öyleydi sıcak su değdirmemeye çalış her duş aldıktan sonra kanamam artıyordu benimde
Zelsonr Sineemiis Normal canım bende üç gün kullanıp bıraktım ama 30 gün boyunca bazen kanama bazen lekelenme oldu sonrasında hemen adet oldum anliycagin kirk gün boyunca sürdü.
132025 Sineemiis Bende 18 Nisan’da oldum kürtaj 3.kaybım benimde ama 2.kürtajım bana sadece mide koruyucu ağrı kesici ve antibiyotik verdi kanamam iki gün gelmedi denilecek kadar azdı sonra biraz daha çoğaldı ama yinede çok aşırı kanama olmadı ağrım hiç olmadı ilk kürtajımda ağrımda kanamamda çoktu 10gün falan sürmüştü kanamam bunda hemen bitti
Sineemiis Eymirinannesi bu benim 3. Ama hepsinde farklı şeyler yaşadım 🤭 suan Hamile misin hersey yolunda mi peki ??
Zelsonr Esmakoksal Aslında duş alıp yumuşatmak içerdeki o kanın çıkması iyi bişi bana elinden geldigince duş al diyorlardı için temizlenmesi için
Sineemiis Zelsonr arkasından hemen hamile kaldınız mi acaba ? Benim bu 3. Kürtajım toplam da 4 kaybım var 🙄
Miniktirtil Zelsonr bende 16 nisanda kürtaj oldum kanama değilde çok az miktarda lekenmeler yaşıyorum Bi an korktum bu lekelenmelerin uzun sürmesinden 🤦♀️
Veraninannesi Sineemiis çok geçmiş olsun 4.kayıp kaç haftaliklardi sebep neydi Rabbim sağlıkla hayırlısıyla yerini doldursun
Sineemiis 132025 insallah bu olduğumuz sık kürtajlar Rahime zarar vermez 🙄 sebebi belli mi senin dusuklerinin peki
Sineemiis Veraninannesi 7+3 te kaldı kalp atışı durdu genetige gonderdik bebeği sebebi o zaman belli olur dedi doktor . Biri boş gebelikte diğeri yine 7+3 te kalmıştı kalp atışı ilki de kese büyümedi kendi düşmüştü o . Pıhtılaşma var bende ama ignelerimi falan hep düzenli kullanmama rağmen ilerlemiyor bebekler hep böyle mi olacak acaba diye düşün düşün kafayı sıyırdım
Nilasyamom Sineemiis kanaman devam eder canım 1 hafta 10 gün. Rahmin onarıyor kendini çünkü. Benimde 10 gün sürmüştü bi kaç hafta sonra regl olmuştum
Sineemiis Nilasyamom insallah benim de hemen gelir ya reglm adet duzensizlesince acaba yumurta kalitesi de bozulur mu ?
GamzeBaz Sineemiis 26 mart da bende kürtaj oldum bugun adetn 5.gunu hala leke olarak gelmeye devam ediyor . Ne zaman gececek bilmiyorum 😪
Ervan Sineemiis bol zikir dua et ya mubdi ya mucib ya musavvir ya evvel suya oku üfle iç. Her gün çek zikir. Benim öyle oldu.
melekcrtl Sineemiis bende 3 defa düşük yaptım 2 si 9. Hafta biri sadece kan tahlilinde görünmüştü. Genetiğe gittiğimde herhangi bir sıkıntı yok dediler. Ama ben diyabetim o yüzden dediler. Sonra hsg çekildim ve rahminde perde var dediler bunun için ameliyat oldum. Şu an 4. Gebeligim ve 36. Haftadayım bence sende bi araştır perde olabilir mi diye belki de sebep bi olabilir
Miniktirtil Sineemiis umarım yakın zamanda durur rahim kendini toparliyor demekki Bende doktora danıştim 40 güne kadar lekelenme olmasi normal dedi
Sineemiis GamzeBaz biter biter adet olmuşsun en azından 😀 adet söktüren masaj var onu yap bi istersen kalan biseyler varsa belki komple sökülür biter 🤷♀️