Elfn ben 3 yaşına kadar molfix kullandım gayet memnun kaldım. İlk hamileliğimde evybaby ve Canbebe mi ne almıştık kampanyada diye. Ama sızdırdı ve kalitesiz. Bunda da molfixe devam diye düşünüyorum. Son zamanlarında a101in bezini de kullandım o da iyiydi ama Yenidoğanda nasıldır bilemem