alininannesiii
Merhaba, ben de 11 haftalık hamileyim. Çok erken olduğunu düşünenler de var ama ben Allaha emanet deyip ufak ufak da olsa başladım alışverişe. Bir listem var aldıkça tik atıyorum. Bazen çok iyi indirimler oluyor kaçırmamak lazim diye düşünüyorum. Ateş ölçeri, bakım setini(tarak, tirnak makasi, burun temizleme aleti gibi) falan aldim mesela e bebekten. 100 tl kupon kampanyasindan yararlandık. Gelen kuponla da kendime depend, bebeğe alt temizleme örtüsü, pamuk falan aldık. Kiyafet olarak da indirimden çit çitli zibinlardan aldim beyaz. Ufak tefek zorunlu ihtiyaçlari indirimli, kampanyali aldikça eksikler azaliyor en azindan.