orkide21 simdi gidebilirsen simdi git erken dogum belirtiside olabilir ilk 3 ay icinde olsaydi dusuk tehliken var falan derdim ama 30 ve sonrasinda hersey olamsi mumkun 29 . Haftada dogum yapanda oldu agrin yoksada tedbir amacli gitmelisin yarini bekleme gidebiliyosan simdi git gebeligin basindada ortasindada sonundada olan kanamalar onemli belki rahimde kanama basladi ondan kanaman oldu ne oldugunu en iyisini doktor bilir bizimkiler bi tahmin burda biz belki en kotusunu soyleriz belki iyi ihtimalini o yuzden git doktora ondan ogren ben olsaydim coktan gitmistim kanaman nekadsr geldi