mrvdrmz 37+6 haftalık hamleyim geçen hafta doktora gittiğimde bebeğin 3360 grm olduğunu ve kafa çapının 9,41 olduğunu öğrenmiştim.bu hafta gittiğimde ise kilosu 3 kilo 7 grm cıktı kafa çapı da 9,37 cıktı çok şaşırdım bebeğim kilo verip küçülmüş olamaz dimi ? Doktoruma sordum bu hafta bebek kanala yani aşağıya indiği için makina değşiklik gösterdi dedi ama benim moralim bozuldu bebeğim 4000 kg olsa bile anlamıcam doğuma girerken .düşüncelerinize ihtiyacım var ?
sarya21 mrvdrmz sağlıkla doğsun ama takılacak birşey değil nihayetinde makinalar ölçüyor yanılma payı gayet normal
mrvdrmz sarya21 Sedacengiz Yusufeymeninannesi sağolun arkadaşlar da ne bilim çok şaşırdım doktorda şaşırdı eminmisin dedi eve dedim notlarına baktı bebek aşağıya indiği için makina öyle ölçmüştür dedi.
Sedacengiz Kesinlikle yanılma payı.. ben ne çok derse sevinir,, ne az derse üzülürüm.. Sağlıklı olması herşeyden önemli💙