Kızlar dayanamıyorum ya nasil aciyor 3 gun once doktora gittim iyi dedi ama suan sol tarafımda ağrı var ve o kadar net hissediyorum ki sertlesmesini beni bile kasıyor ve sık sık yapiyor bunu sol bacağıma vuruyor yasayan varmi sagda toplaniyor sertlesip solada bacagima birsey degiyor ayni anda erken dogum belirtisimi yoksa