Merhabalar ben 25 .haftamdayim bu zamana kadar özel büyükşehir hastanesi Hacer yavsana muayene oldum doğum ücreti 3000 lira . Hastane Ve doktor çok mükemmel değil yani devlet hastanesiyle aynı seviyede her konuda bu yüzden para vermek mantıksız geliyor en iyi özel 4 5 milyar olmuş.sehir Hastanesi’ne geçiş yapmayı düşünüyorum bu hastaneye giden memnun kalan burada doğumunu yapan varsa bilgilerini paylaşabilir mi . doktor tavsiyeside istiyorum