Yanarbebek Merhabalar, refakatçı alınıyor tabi ki 1 kişi ve eşinizin doğum sonrası bebeği 15-20 dk görmesine izin veriliyor. Taburculuğa kadar refakatçı değiştiremiyorsunuz normal doğumda 1 gün kalıyorsunuz zaten. Acilden girişiniz konusunda da çok fikrim yok yani şöyle sancısız yatışınız yapılmayabilir. Ama miadınız doldu diye doğumu acildeki hekim başlatma kararı alıp da yatış verir mi onu bilemem