meraklianne1 Biraz kinayeli yazmışsınz bunu farkettim.Benim yukarıda yazdığım tüm cümleler Kuranı defalarca okumamla alakalı ve Kuranın hiçbir ayet ve suresinde rakam verilmez şu sureyi şu kadar okuyun sevabı şudur denmez.Ölülerin arkasından Yasin okunur evet bu gelenek halini almıştır.Tesbih sormuşsunz ve ifadelerinz hep derlerr derler şeklinde.Bu derleden kastınız tam olarak nedir bilemiyorum.Eğer kastettiğinz hadisler ise sahihliğinin araştırışması gerekir.Ben kaynak kişiyim en doğrusunu bilirim bu konuda demiyorum öyle bir iddiam olamaz,üstelik yaptığım yorumlarda kimseyi kötüye de yönlendirmedim anlayarak okuyalım dedim.Öyle güzel bir rehber ki kitabımız içesinde her şeyin cevabı var.Bir sureyi anlam ve içeriği ne olursa olsun 1 veya 40 defa okuma arasında ekstra sevap kazandırma açısından bir fark yoktur.Var olduğunu düşünüyorsanız buyrun siz açıklayın benim savunduğm şey budur.Yoksa hep derler;birileri hep bir şeyler derler olması gereken doğrusunu arayıp bulmaktır.Sevgiler🌸