GokceGenc bu sikayetlerini mantar diye biliyorum ben. O fiilden kullandım geçti.2 tane fitil var içinde. 3 gün ara ile kullandim. Evet içini akıtıyor. Islak mayoyla falan kalınca iyice çoğalmıştır sanırım. Doktorun en iyisini bilir canım. Zaten fitil vermiş önemli bise olsa çağırırdı seni. Stres yapma kendine.