Kızlar merhaba, ilk kez bir post açıyorum ve inşallah hayra vesile olmasını istiyorum 😍 çok yakın bir arkadaşım var 3 yıllık evli, 1 kez düşüğü ve 1 kez kimyasal gebelik geçirdi malesef. Şuan onun için enbiya suresi topluyorum, ben Rabbime şükürler olsun 28. Hafta gebeliğindeyim Rabbim nasip ederse temmuzda kucağıma alıcam, çok dua ediyorum onun içinde kendim içinde çünkü oda çok istiyo ve ne kadar zor olduğunu biliyorum benimde 3,5 yıl olmamıştı. O yüzden bu mübarek günde yardım ederseniz çok sevinirim hayra sevile olursunuz, sevaptır 😍☺️ Lütfen dönüş yapın birer duanız olsun kardeşimize 🤲🏻