Lezginka Selamlar Ankara Memorial’a giden, memnun olan, tavsiyesi olan var mı? Paket değil de, doğum ücreti hakkında bilgisi olan peki? Ankaraya yeni taşınıcaz, bu nedenle takip değil, doğum fiyat bilgisine ihtiyacım olacak Teşekkürler 😊🌼❤️
Mom653 Lezginka canım ben Aygül hocaya gittim çok güzel ilgileniyor çok memnundum zaten bir kere daha gitmedim çünkü çok pahali muanesi bir muane 650 TL
Inci3434 Lezginka ayni durumdayiz ankaraya geldigimde 30. Haftamda olucam. Doktor arastiriyorum ama cok pahali fiyatlar. Dogum paketleri almis miller gebelik basinda 8 bine, benn ariyip durumu soyluyorum 7 bin diyolar. Memorial da 9500 tl gibi bir dogum ucreti parasi vermisti. Koruda da 7,5 8 fln oluyor ama gebelik basindan beri gidenle ayni parayi oduyoruz. Buarada tayinciyiz. Sizin neresine cikti tayininiz? @DryTrk sizi de etiketleyeyim.
Seddos Selamlar, bende Haziran başı gibi Ankaraya taşınacağım. Araştırdığım kadarıyla Memorial’da Nesrin Fener iyi diyorlar. Gidene kadar araştırmaya devam edeceğim🤷🏻♀️ Umarım güvenebileceğimiz bir doktor bulabiliriz. 🙏🏻
Lezginka Seddos merhabalar, inşallah, kaçıncı haftanız? Tayinle mi geliyorsunuz bu arada? Koru Hastanesini duydum. Memorialları yine biliyoruz. Daha da araştırıcam bakalım.
melekanesi Seddos ilk hamileliğimde düşük yapmak üzereyken Nesrin Fener’e gittim. Çok ilgili, pozitif enerjisi olan, cana yakın bir doktor. Şimdi çok şükür tekrar hamileyim. Gitmeyi düşünüyorum.
Seddos 12+3 deyim. Siz? Yok bizim tayin değil. Uzun zamandır planımız vardı. Hamilelik daha da ilerlemeden gelmek iyi olur diye düşündük. Koru Hastanesini duydum bende ama araştırmadım henüz. Liv Hastanesi aklımda birde.
Seddos melekanesi Nesrin Fener’le ilgili yorumunuzu duyduğuma sevindim. Benimde aklımdaki ve önceliğim o açıkcası 😊
melekanesi Peony08 bir kaç sorum olacak size yanıtlarsanız sevirinim. Ben kendisiyle 1 defa görüştüm. İstediğiniz zaman ulaşabiliyor musunuz? Normal bir muayene de detaylı inceleyip, anlatıyor mu? Hastanede yeni doğan ünitesi var mı? Doğum paketi ücreti ne kadar acaba? İkili tarama, detaylı ultrasonı kendi mi yapıyor, hastaneden başka bir doktor mu? Teşekkürler 🙈😊
Peony08 melekanesi evet her mesajıma mutlaka cevap verdi. Her muayenede detaylı olarak inceliyor, her sorumu cevaplıyor. Ve hep de rahatlatıcı konuşuyor. Sorularını not alıp gel, ne soracağını unutma diyor. Yeni doğan ünitesi var. Doğum paketi ücreti doğum şekline göre değişecek. 12 bin-15 bin aralığında olacaktır muhtemelen. Biz iki taksidi ödedik, son taksidi de doğum şekline göre ödeyeceğiz. İkili tarama zaten kan testi şeklinde oluyor. Hastanede yapılıyor, Nesrin hanım da kan sonucuna göre risk yüzdesini kendisi söylüyor. Detaylı ultrason da pakete dahil ancak Nesrin hoca değil hastanede perinatolog olan başka bir doktor yaptı.
DryTrk Ben de Ağrı dan geleceğim doğum için ve Nesrin Fener İ önerdiler bana da. Son ay kontrol artı doğum ne kadardır acaba bilgisi olan var mı
Peony08 Beril123 evet Ertuğrul bey yaptı. Çok memnun kaldım. Uzun uzun inceledi. Hatta her şey bitti, bebek en son sadece sağ elini açsın diye 10 dakika bekledi. Bir sorun olmadığına eminim ama yine de elini açtığını, hareket ettirdiğini ve parmaklarını oynattığını görmek istiyorum dedi.
Beril123 Peony08 Peony08 bende bu hafta kendisine gideceğim , sevindim memnun kaldığınıza darısı bizim başımıza
DryTrk Inci3434 ben tayinci de değilim 2 yıl daha Ağrı’dayım😔ama doğum için Ankara’ya geleceğim o fiyatlar da gerçekten yüksek ya devlet de aklıma hiç yatmıyo şaşırdım ben de ne yapacağımı