isilersu
Kızlar zaten genel olarak regl ve gebelik belirtileri aynı. Sadece hamilelikte bu durum daha fazla oluyor o kadar. Yani İnan’ın gebelik ve regl belirtileri benzediği için ben geçen aylarda ayırt edemiyordum kesinlikle en iyisi adet tarihinize bir gün önce veya bir kaç gün geçtikten sonra evde test yapın.
Ben adetime 5 gün kala yaptım çift çizgi çıktı tabi bu kişiden kişiye değişir döllenmeyle alakalı. İnsallah hepiniz hamile olursunuz Hayrlısıyla Rabbim sizlere de bana da evlat versin