Yaya Selam kizlar bebek bu haftslrda karinin neresinde yerlewir? Benim gobeyimin ust kisminda pit pit bi wey atiyo acaba bebekmi?
Yaya Ebru3890 evet cani. 15 +3de doktor kiz dedi seninki ne?vallah yureyimde acaba cocugunun cinsiyeti ne diye merak etdim.ama sormaya cekindim😍
tatlican28 Bende 16 haftalığım iki gündür rahmimde aşırı iğne batması gibi batmalar oluyor sizde de oluyor mu
Yaya tatlican28 bazen oluyo canim hamile kaldigimdan beli 10 gun araliklarla oluyo 1 2 gun falan davam ediyo bitiyo.ama doktora soylediyimde magneziyum yazdi.