Cemile- önemli olan bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza alabilmeniz ama ki kime sorsam farklı sebeplerden hep sezaryen olmuş.Bir de size sormak istedim.Çevremde de öyle giden herkes sezaryen , doğru düzgün normal doğum yapan yok 😥 hastanede yenidoğan yoğun bakım ünitesi var, ilgi falan güzel.Geçen hamileliğimde gittim ama ki doğum konusunda güven vermemişti.Hala da vermiyor, aklımdan çıkarsam başarı’yı iyi olacak 😊 tşkler