genelde 30 gunde 1 adet oluyorum gecenlerde ilk kez ovulasyon testi denedim adetin ilk gununden sayarsak 14. gun yumurtlama 15. gun catlama oldu su an elimde sadece 7 tane ovulasyon testi var ve bugun adetimin 4. gunu ne zaman baslasam ki teste gecenkinde adetin 6. gunu basladim ama maalesef degerlendiremedik hic yumurtlama ve catlamayi kacirdik hep esim iliskide ereksiyon ve bosalma problemi yasadi ki normalde hic boyle olmazdi bebek karari verdigimizden beri psikolojik olarak etkilendi sanirim ozellikle ovulasyon testini soylemekle hata ettim bilemezdim ki oyle olacagini yumurtlama catlama vs derken esim uzerinde baski hissetti sanirim morali bozuldu hatta ben de ustune gitmek istemedim iliski olamadi bile biraktik hatta sonra bu sefer hic bisey demeden denemeyi planliyorum bakalim kacinci gun baslasam ki teste denk gelsin yumurtlama ve catlamaya 7 test yetecek sekilde