Mk34 “İlk ayımda hamile kaldım. ” yazmışsınız. Yazmadım diyorsunuz.🤦🏻♀️ Her neyse. Bana emin olun, demişsiniz. Olamam. Başınıza gelmiş olsa neler yapabileceğinizle ilgili bence siz de bu kadar emin olmayın. Bu arada birçok doktorun bu konuda fikrini biliyorum. Misal, Kaan Kocatepe’nin sıkı bir takipçisiyim. Kendisi de sizin söylediğinizi söylüyor. Aksini söyleyen doktorlar da var. Tekrar söylüyorum, bu süreçte beklemek o kadar zor ki, 10 doktor sizin dediğinizi derken 1 doktorcuk bile aksini söylese denemeye değer dersiniz. (Siz demem dersiniz gerçi.)
Not: Ne cahilim, ne az araştırıyorum. Sadece ilk çocuğuna evlendiği ay hamile kalıp, ikinci çocuğunu 2 yıl boyunca araya araya bulamamış, sonunda tedaviyle hamile kalmış bir anneyim.