benanerva Canım acil durumlarda 3. Trimesterda da işlem yapılabiliyor. Çünkü olası bir enfeksiyon bebişlere anesteziden daha zararlıymış. Belki bunlara bile gerek kalmadan dolguyla çözülebilir çünkü daha ağrın yok. Ben çok erteledim diş doktorum bana kızdı hatta. Daha önce gelseydin dolguyla doğuma kadar idare ederdik dedi. Bence geciktirme hiç en azından kontrole git canım☺️