Hamdos Benım gıbı olan varmı bır belırtınız oluyormu bende hıcbır belırtı yok daha kanalada ınmedı acaba ne zaman gelır bebegım ? Veya ne yapmam lazım gelmesı ıcın zamanında ?
iko58 Hamdos benimde son 8 gün. Kanala inmedi ama sezeryan olucaz. Kasıklarımda çok ağrım var rahat yürüyemiyorum. Şu bir hafta geçsin diye artık saat sayıyorum. Allah yardımcımız olsun kolaylıkla kurtulalım hepimiz inşaallah ❤️
Laraa Benimde 7gün kaldı canım ya bende de öle belirgin bir belirti yok..arada sadece kasılmalar oluyor kasıklarımda🤔 başkada henüz bir belirti yok
Laraa Hamdos evt karında sertleşiyor ara ara.yeri kalmadı tabi dönemiyor artık 😬😅 bazende adet sancısı gibi bir ağrılar oluyor..ama ara ara nadir yani.düzenli değil
Hamdos iko58 hayırlısı olsun hakkında cnm sa salım kıcagına alırsın ınslalh ayne zman gecmek bılmıyor ama senın guzel zamanı bılıyorsun bızde bellı degıl ne zman dogacagı bakalım hayırlısı 😊🙏🏻
Laraa Hamdos bakalım aynen beklicez ne zaman istiyorlarsa o zaman gelcek bebişler 😁☺️Sağlıkla gelsinler