Hayal11 evt evet şuan da 28 haftalığım 34 haftalık olana kdr gelmene gerek yok dedi herhangi bir durumda arayabilirsin dedi geçen bir soğuk algınlığı yaşadım onun için aradım direk ismimle hitap ederek telefonu açtı hatta güler yüzlü bir doktor çokta naif ama feyza hanımıda bir bu kadar hatta çok öveni duydum ben baştan beri aynı doktora gttiğim için değiştirmekte istemedim