O gemiye beni de yazın🙈 Zaten su insanı değildim, şimdi bulantılardan hiç içilmiyor. Kendime destek kaynak makaleler arıyorum su için😁 İsviçreli bi bilimadamının makalesini bulmuştum, vücutta sudan daha iyi sindirilen içecekler diye. Su 7.sırada geliyordu. Yani tezi şu şekildeydi, su anında süzülüp atılıyorken örneğin süt, meyve suları hücrelerde daha uzun kalıyormuş. Makaleyi bulup ekliyeyim inş buraya.
Tabi sadece 1 kaynak buldum. İleride ne bulurlar ne çalışmalar yapılır bilmiyorum🙈
ben de ancak starbucks ın soğuk kafeinsiz içeceklerinden içebiliyorum. Tabi şeker açısından çok doğru olmayabilir ama dehidrate kalmaktan iyidir😢 evde açlık şekerime bakıyorum.
sanırım buzlu içecekler bulantıya ve su içmeye daha iyi bir çözüm