Hsynftm 17 4 günlük gebeyim kızlar çikolata yedim eve sırt üstü uzandım ayni yerde 3 kere sağ tarafımda pıt pıt oldu bebeğim midir😍
Mervuras26 Hsynftm aynen canım bebiştir. Bende gaz hareketleri zannediyordum büyüyünce anladım oğlummuş☺️
TazeAnnee6767 anneyim_33 4 gözle bekliyorum resmen arada diyorm babası kılıklı seni diye azıcık kipirda oğlum diye seviyorum 😁
TazeAnnee6767 anneyim_33 hisseden hissediyor ben hiç hissetmedm bekliyoz bakalım ne zaman uyarı vercek bize diye 🤭
Yasemin3739 Hsynftm Bugün bende hissettim gibi 🥰18 haftalık oldum çok duygusal bişey istemsiz ağlamaya başladım eşimde geçmiş karşıma gülüyo 😂
Rbkny Hsynftm bebişi kuzum o bende ilk bu zamanlar hissettim zaten bagırsak hareketiyle ayırt edebiliyorsun cok farklı bir dokunuş 🥰🌸
Rbkny Hsynftm vallaha benim suan soldaki daha seyrek sekılde sagdaki daha net şekilde hissediyorum doktorumda gas tarafta ayakları var buyuzden daha net hissedersin sola göre demişti illaha farklı yerlerde hissediliyor ama🌸🥰