Deniz59 13 haftalığım sık idrara çıkmaya başladım enfeksiyonum vardı bu kadar çıkmıyodum idrara ilaç kullandım enfeksiyonum için bi kaç gündür geceleri bile 3 4 defa kalkıyorum sizdede böyle mi acaba uykudan uyanıyorum resmen 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Cicikus1 Deniz59 neredeyse hamileligimin başında beri böyleyim. Geceleri bazen yatağa girmeden tekrar gidiyorum lavaboya.🤷🏻♀️
Mom5444 Deniz59 bende enfeksiyon yok ama ben hamileliğimin başından beri öyleyim 32 haftalığım hala bazen iki kere dönüyorum tuvalete 🤷🏻♀️
Elif5361 Deniz59 24 Haftalığım hala tuvaletteyim düşün 😂çıkmadan 2. Kez yaptığımı biliyorum 😂😂😂benimde enfeksiyonum vardı ilaç kullandım bakalım birdahaki kontrolde belli olcak geçmiş mi
Cicikus1 Deniz59 gayet normal 😁 ben de çok sinirleniyorum artık diyorum bez bagliycam 😅😅😅 sürekli böyle. 17 haftaya girdik ama her gece bi tuvalet seansı😁
Balbocegi_ Deniz59 enfeksiyondan su icmezse kurtulamazsin ve ilerleyen zamanda daha kotu canim idrara sık cikmanda normal
Deniz59 Elif5361 bana doktor hiç bişey demedi geçmişmi diye bakmadı bile zaten verdiği ilacı bile yanlış yazmıştı bende sağlık olacağından yazdırdım
minikprensimmm123 Deniz59 Aynısı bende de var çıkıyorum kapıyı kapatmadan tekrar giriyorum Allah’tan hergün olmuyor arada Bi geliyor mesela şuan öyleyim 🤣🤣
Gorg_i Deniz59 23 teyim keşke 2,3 kez ciksam 7,8 kere abartisiz tuvaletteyim her gece uykumdan hiç bişey anlamiyorum
Mother__25 Asla gece tuvalete kalkmayan ben simdi 3 kere gece kalkiyorum 8 haftaliğim sanirim hamilelikten.Test sonuclarinda bendede enfeksiyon cikti hap verdi kullaniyorum bakalim
FatmanurAyz Deniz59 ahh ahh tuvalete yatak yorgan atıcam az kaldı dk bası tuvaletım geliyor yaa sureklı tuvalete gıtmektwn sıkıldım gıt gel yoruluyorum 😅😅
bebekmuhendisi Deniz59 benim ikimci hamileliğim birincide son aylar sık çıkıyordum bunda başından beri sürekli lavabodayım 😂😢şuan 32.haftadayım