Minik_mucizem2 Soğuk algınlığı nedeni ile katarin 250 mg ilaç kullandım 3 tane . Gebe kalmamı geciktirir mi acaba ? Yumurtlamaya engel olur mu etkiler mi ??? .
karazlem Minik_mucizem2 bende bu ay katarin kullandım. Sorun olmadı hatta ovulasyon testi yaptım bu ay hatta yumurtlama gördüm. Yumurtlama oluyor hiç aklınız kalmasın 🙏🏻
Minik_mucizem2 Cadoloz yani o ay içinde yumurtladiniz dimi . Ben bu aydan umudumu kesmidtim durum böyle olunca
Minik_mucizem2 Cadoloz teşekkür ederim . Bi an bu ayın boşa gideceğini düşündüm. Yani hala gebe kalma ihtimalim var ins
Minik_mucizem2 karazlem rahatladım gerçekten şuan. Inş çift çizgiyi görmek nasip olur bu ay ya . 12 gün kaldı son 12 gün 🌸
Minik_mucizem2 Cansu60 iyiyim Ins dahada iyi olurum oluruz . Bana 12 gün kaldı heyecanla bekliyorum görebilecek miyim acaba çift çizgiyi. Sende en kısa zamanda görürsün inş. Inş bu ay hepimizin minik mucizeleri olur
karazlem Minik_mucizem2 inşallah Allah isteyen herkese sağlıklı sıhhatli bebişler nasip etsin. İnşallah çift çizgiyi görürsünüz 🙏🏻☺️
Cansu60 Minik_mucizem2 amin ınsallah bu mubarek ay da goruruz canım bakalım nasıp olurda guzel haberler alırız canım ❤️🌺