Sevimli96 hayırlısı olsun sağlıkla büyütün yavrunuzu bende 29 haftadayim benim 2. İlki normal oldu ama net bı sorun değil neden oldu bilmiyorum köprücük kemiği kirilmisti sadece acildeki Dr çatı üstten basık ama yapabilirsin demişti sonra kaç ebe Dr bakti bişey demedi neyse benim damar yolum bulunmuyor elimin üstünden damar yolu açtılar o da ikinirken patlayacak gibi olunca ikinmayi kes yeni damar yolu açacağız dediler çatı üstten basık diye mi yoksa o an ıkınma kestim deiye mi oldu bilsem hiç normal dusunmeyecegim 😔 kafam çok karışık doğum yaptıran Dr a sordum aynı şey olacak diye bişey yok ama son an bakılıp karar verilir bebeğin gelişimi boy kg su önemli dedi sürekli hangisi hayırlı sağlıklı olacaksa öyle olsun diye dua ediyorum sezeryan korkum varbe kızım 3 yaşında yanımızda kalacak kimse de olmayınca ondan normal istiyorum