eminenura canim valla 3 hafta falan oluyor kuzenim dogum yapali, bizimkiler hep sezeryanci ama ablam baya ugrasti ilk cocugunu normal dogum icin tansiyondan dolayi prematüre dogum yapti mecburen digerleri de sezeryan oldu. Cok sukur benim suan normal ilerliyor Fatma Hanim da aksi birsey istemiyor, pzt kontrolüm var tekrar bakalim ne olacak. Biz kendisini ailece cok seviyoruz cok ilgili sagolsun, takildigin herseyi sorabilirsin canim. Aslinda Fatma Hanim seker yüklemesi yapmayi hic istemedi ama bende asiri sislik vardi birde acayip kilo alimi olunca yükleme yapmak zorunda kaldi ki iyiki yapmis seker cikti, suan diyetle devam ediyorum tıg gibiyim bebegimde cok saglikli. Kendisine güven cunku aksi birseyi asla yaptirmiyor fuzuli tahlil vs talep etmiyor cogu tahlilleri hep aile hekiminde yaptir getirisin dedi muayene disinda hic tahlile para vermedim valla