[silindi] 5+5 haftaligiz gece ayaklarım yanıyor böyle huzursuz gibi nereye koyacağımı şaşıyorum benim gibi bu durumu yaşayıp sebebini bilen ve çözüm bulan var mı. Hanımlar.🌺☺️
melikeyldrm_54 [silindi] çok erken başlamış şeker falan olmasın cnm doktoruna söyle ve tahlille git yanına, bişey yoksa hormonlardan dolayıdır
Esya21 Ben son haftalardayım benimde gece yanıyo çeşmeyi açıyorum buz gibi su döküyorum ayaklarıma üşüyene kadar sonra rahatlıyorum biraz iyi geliyo
[silindi] melikeyldrm_54 sanmıyorum canım bir kaç gün önce yapıldı tahlillerim olsa doktor söylerdi sanırım. Oğlumda da oluyordu ama bu kadar erken başlamamıştı diye hatırlıyorum.🌺
[silindi] ayminaninannesi ALLAH yardımcın canım. Benim de ilk oglumda bu kadar erken başlamamıştı sanırım öyle hatırlıyorum.
TheBaby [silindi] Benim ilk gebeliğimde hiç bir şikayetim yoktu. Bunuda öyle olacak sanmıştım. Bir daha töbe demek üzereyim. Öyle ağrılarım var ki sezeryan neki bunların yanında🥵