AyseNisa 7.ayım baştan beri her ay düzenli gidiyorum ama son zamanlarda çok hakkında hoş olmayan söylenti duydum bide beni evhamlı yaptı.Kardeşimde 2sene önce temel beyde doğumunu gerçekleştirdi aslında kardeşim çok memnun kalmasyla ben temel beyi tercih ettim şimdi de çoğu kişinin söylentiler den dolayı da bırakmak istiyorum ama kararsızım siz ne düşünüyorsunuz nasıl geçti 9ay süreciniz ay çok yazdım hakkını helal et 🙄