Happy71 Merhaba 🥰 şu an 5+4 olan yeni bir gebeyim ama henüz ne bulantı ne tiksinme hiçbişeyim yok daha erken mi sizlerin ne zaman başlamıştı merak ediyorum :)
byz12nur Happy71 başlamıyorsa baya şanslısınız demektir benim 5. haftamda başlamıştı ama kimilerinin 6. haftada kimilerinin daha geç, hiç bulantı yaşamayanda var dua edin ki hiç bulantısız güzel bir hamilelik geçirin😊
Melike Happy71 Her bünye bir değil kimisinde hiç bulantı olmuyormuş bile 🤷🏻♀️ Benim 6 da başladı tam 8 olduk birden kesildi ama hiçbirşey yiyemiyordum yesemde çıkarıyordum geri şuan çok rahatım şükür 🤲🏻 Boşver gelmesin napıcan bulantıyı😂
Lulemom Benim 7. Haftada başladı, ama kusmadım hiç. Sadece midem bulandı bide koku hassasiyeti vardı. 11. Haftamda birden kesildi. Şuan 22+4 deyim mükemmelim 😄
Gzmm14 Happy71 Valla şu anda 13+4 üm. Ne midem bulandı, ne başım döndü ne de koku hassasiyeti oldu. İnşallah başlamaz benimde bu saatten sonra 😂
yesillimonn Happy71 6 hafta da başlamıştı yaklaşık 5 ay sürdü daha sonra hafifledi ama sabah safra kusmalarım doğuma kadar sürmüştü 😪
Gunes634 Happy71 10 haftaligim suan bulantim yok aksine herseyi istiyorum yiyorum 🙏🙏 ins boyle devam eder 2yasinda kızım var onda hep bulantı yasadim hicbisey yiyemiyordum bu gebelegimde tam tersi
Senmerve Happy71 insallah hic bulantin tiksinmen olmayan sansli hamilelerden olursun baslamasi yakindir 8. Haftada falan baslar siye dusunuyorum benim 7 de baslamisti simdi 16+5 im daha yeni azaldi
Ankara_06_ Happy71 Canım benim 6. haftada başladı 8+1 iz hala bulanıyo oturup ağlıycam artık bulantıdan. Ne yaptıysam geçmedi. Doktor ilaç verdi oda işe yaramadı.
deletedmom162 Happy71 Ben 15+3um şuana kadar hiç mide bulantım olmadı tiksinme olmadı cok şükür insallah sizinde oyle olur 🙏😊
Zyneepemree Happy71 benim 12.haftada başladı şuan 16+4 üm hala devam ediyor yani herkeste aynı olmuyor kiminde ilk zamanlar oluyor kiminde hiç olmuyor dua edin de olmasın çünkü ben yemek yemeyi sevmeyen biriydim artık geceleri açım diye ağlıyorum 😑
Tmerve Happy71 ben 9 haftalık hamileyim sadece göğüs ve kasık ağrısı yaşıyorum. Ne bir bulantı ne tiksinme hicbir şey yaşamadım herkeste aynı değil. Çok şükür hafif atlatıyorum umarım sizinde öyle olur 🙏♥️