Elif5361 elisa123 Evet anlayabiliyorum ilk haftalarda doktorum normal dedi yavaşça çıkacak dedi öyle de oldu 21. Haftada çıkmıştı herkeste aynı olmayabilir zamanla çıkar inşallah 🤲🏻
Yonca0218 elisa123 benimde öyleydi hayra yapışık dururken çıktı iki üç hafta içinde dua edin pozitif düşünün yüzde sekseninde yukarı cıkıyormuş