Nur_Veli 25 haftalık hamileyim ve biraz stresli geçiyor benim için,acaba PAPATYA ÇAYI tüketebilirmiyim,günde 1 bardak fazlamı olur bilemedim…
momlove1 Nur_Veli genelde bitki cayları önerilmiyor doktoruna danıs canım mutlaka en dogru sekilde yönlendirir seni ben grip oldugumda bile ıhlamuru bir bardak içebilecegimi söylemişti