Srthsb Kızlar slm. Doğumdan sonra göbeği sarmak yada korse giymek göbeğin kalmasını önlüyor diyolar ama gerçekten ise yarıyor mu?deneyen varmi .varsa hemen mi sarmak yada korse giymek lazım.
melikeyldrm_54 Srthsb canım ben doktor dinledim ilk 6 hafta korse kesinlikle önermedi çünkü rahim kendini toparlıyormuş. Tülbent veya şal gibi bişeyle sarsan daha iyi olur veya bazı hastaneler doğumdan sonra kum torbası koyuyo karına. Evet bazı kişilerde sarmak işe yariyo 👍🏻
Srthsb melikeyldrm_54 ozaman çok farklı seyler var bu konuda 🤭bazilarida hemen sarılmasını oneriyomus.kum torbasinida ilk defa duyuyorum 🤔
melikeyldrm_54 Srthsb bende özel hastanede gördüm arkadaşım sezaryen yaptı karnına koymuşlardı çok şaşırdım