Herkese iyi akşamlar. Ben dün yani 23 nisan saat 12 de sezeryan doğum yaptım. Bebeğim ilk doğduğu anda gayet sağlıklıydi. Muayene eden doktor öyle söyledi. Sonra odamıza falan geldik. Bebeğim benden önce gelmişti odaya. Yine akşam üzeri 6 7 ye kadr sıkıntı yoktu. Sütümü emzirmek için denedik ama sütüm gelmedi bebeğim de tam ememedi. Sonra mama vermeye karar verdik ama bebeğin yediğini hep kustu. Hemşireler sütünü sağalım bi onu deneyelim dediler. Sağdım tek göğsümden ilk agiz sütü geldi biberonla onu da bebeğine verdik. Icti ama yine kusmaya başladı ve kusarken sürekli tıkanıyordu. Sabah 7 gibi hemsireler gozlem icin bi yogun bakıma goturelim istediler goturduler ve yatis verildi. Suan sadece serum bagli ve takip altinda. Biz öğlen taburcu olduk. Eve geldik ama aklım hep orda. Stresten sütüm de sağmama rağmen gelmiyor. Bebeginde bu durumu yasayan annelerim var mi. Rahatlatıcı şeyler duymaya ihtiyacym var. Bu arada 9 senelik evliyim ilk bebeğim tüp bebekle olmuştu. Okuyan herkes dua ederse çok sevinirim. Okuyan herkesden Allah razi olsun.🤲🤲🤲