HulyA60 Adetim dün son günü ile geçti bitti kızlar olmadım ve korunmuyoruz da bebek istiyoruz dün idrar testi yaptım ama çıkmadı ne yapmam lazım ?
pnrylcn HulyA60 canim erken gebelik testi ile mi yaptin ? Benim adetim o gun gelmedignde erken gebelik testi aldim onda 2.cizgi silik gbi cikti. Diger testte belli olmamisti
deletedmom1242 HulyA60 canım 4,5 gün bekle derım adet olmassan ondan sonra test yap cıkmassa gine kan testi ver varsa gebelık cıkar allahım gönlunuze göre versın inslalah 🙏
Mus-sak HulyA60 İdrar Testi İçin Erkek ,, Kan Tahlilinden Sağlıklı Sonuç Alabilmek İçin Bir Kaç Gğn Beklemekte Fayda Var ..
Pcoslubiranne HulyA60 Kanda da baktır.Yoksa adet söktürücü verir doktor kullan.Ben hamile kalmadan 1 ay önce 9 gün gecikmeyle gittim doktora gebelik yoktu adet söktürücü verdi doktorum kullandım.Yumurta tembelliği vardı bende de.Adet olup bittikten 3 gün sonra soğan kürü yaptım 15 gün.Bir sonraki ay gebe kaldım.Doktora gitmende fayda var yani.Bazen hamilelik isteği de adeti geciktiriyor.Rabbim kısa zamanda hayırlı haberleri almayı nasip etsin inşallah.
Civcivhikayesi Çok erken daha 1gün geçmişsin bikaç gün daha bekle inşallah rabbim gönlüne göre veirri
Civcivinannesi Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşAllah doktora gidip göründünüz mü canım engel bir durum rahatsızlık var mı diye
HulyA60 Pcoslubiranne yaaa ama benim hep gününde oluyor bir gecikmem hiç olmadı canımm ama dediginde dogru
Civcivinannesi HulyA60 çok şükür o zaman rabbimin izniyle inşAllah olur strest yapma o da etkiliyor canım
Pcoslubiranne HulyA60 ben baya gecikmen oldu gibi okudum.Daha 1 gün geçmiş bir kaç gün daha bekle inşallah hamilesindir.
Deletedmom71 HulyA60 bir kaç gün daha geçsin yenileyin testi. Yada kan testinden hemen öğrenebilirsiniz ama bence heveslenip hayal kırıklığı olmasını istemiyorsanız bir kaç gün daha bekleyin.. idrarda pozitif gördükten sonra kan testi daha iyi olabilir
Nzlefe HulyA60 erken gebelik testi al en net sonucu o veriyor ben adetime 5 gün vardı erken gebeliktesti sayesinde öğrendim