Adiguzel Merhaba sezeryan dogum yapalı bugun 3. Gün ama hala karnımın altına kramp giriyo sancı gibi 2. Dogum bu ilkinde yasamadım basına böyle birsey gelen var mı saniyelik kramplar sancılar ama sanki canımı alıyorlar öyle cok yanıyo canım