19+5 haftalığız nedense bebeği hep kaşık bölgemde hissediyorum tekme attığı zaman karnımda değilde kasığımda hissediyorum doktor bir sakıncasını görmedi ama biliyorsunuz devletteki bazı doktorlar iyi ilgilenmiyorlar aranızda yaşayan varmı böyle bir durumu