Pln1305 Doğumdan sonra 1 kişi kalıyor yanınızda refakatçi olarak , kalıcak refakatciye covid yapılıyor sonucu negatif olursa yanınızda kalıyor. Eşiniz içinde 15 dakika sizi ve bebisi oda görüyor prosedür bu şekilde ama sadec doğumda değil her yatisli işlemde böyle oluyor ☺️ Hastaneyle ilgili aklınıza takılan birşey olursa danışabilirsiniz bana ☺️