Merhaba, faktör V pıhtılaşma bozukluğu var. Daha önce bu sebeple iki kaybım oldu, geçen ay doktora gittim bu ay bebek düşünmek için. Keseyi görür görmez kan sulandırıcı iğne ve asprin başlarız dedi. Daha önce benzer durumda olup asprin kullananlar ne zaman başlamıştı? Süreçle ilgili bilgi verir misiniz?