Seydak0123 ilk üç ay 3-4 kg alman normal. Her aya bir kilo son üç ayda ikişer kilo normal zaten. Cok fazla almışsın diyenleri hiç anlamadım. Zaten mide bulantısı olduğu zamanlarda hamur işi makarna tost ancak bunlar yeniyor. Kendini kötü hissediyorsan olabildiğince karbonhidrattan uzak durup protein ağırlıklı beslen. Kuruyemiş vs gibi faydalı yağlar tüket. Ama onları ölçülü ye. Ben mesela kabak çekirdeğine ve kabuklu fıstığa dadandım bir anda kilo aldım. 18. Haftamdayım 6 kg almış durumdayım. Şimdi daha kontrollü beslenmeye çalışıyorum. Kendimi aç bırakmadan ama çokta şımartmadan devam edeceğim, sende öyle yap :)