Oğlum 7-8 aylıkken kullanmaya başladı. Biz zaten yatağın güzelliğinden ziyade felsefeden dolayı almıştık. Odasındaki her şey minyatür kendi boyundaydı. Montessori olmak zorunda değil ama yer yatağı mantığı ve çocuğun parmaklıklara hapsolmaması kesinlikle özgürlük. Emeklediğinde yanımıza geldi, istediğinde, korktuğunda, uyandığında yanımıza geldi. Daha çocukken kimseye muhtaç olmadan yatağından çıktı. Bu yüzden kesinlikle önerdiğim bir yatak. Ama sakın aldanıp da altı yüksek yaptırmayın. O zaman bu dediklerimin hiç birisi olmuyor çünkü