Merhaba kızlar ben 20 haftalık hamileyim bugün market poşeti taşıdım çok ağır değildi bana göre bişey olmadı ve eşim buna çok kızdı çünkü hamileliğimin başından beri bana hiç birşey taşıtmadı yaptırmadı.. bir an içime dert oldu sizce sorun olur mu? Siz çok dikkat ettiniz mi bu ağır kaldırma meselesine ? Anlayışınız için çok teşekkür ederim kızlar 🥰