Kestanesekeri 11 haftalığız ben de hala beslenemiyorum. Su da içemiyorum. Düzenli ara öğünler falan asla yok. 😔 Perşembe konusacağım doktorumla. Araştırdıklarımı, okuduklarımı yemeye çalışıyorum işte elimden geldiğince. Dediğiniz gibi yoğurtlu gıdalar, muz, havuç, kivi. Bakliyat yapıyorum az salça ve soğanla. Yumurtanın sarısını yemeye çalışıyorum. Sade yiyemezsem akıtma, kaşık dökmesi falan yapmaya çalışıyorum peynir falan kullanarak. Kuruyemiş koyuyorum önüme. Bazen bulantıdan, tiksinmeden ağlaya ağlaya yemeye çalışıyorum ama elden geldiği kadar. D vitaminimden bile tiksindim. Umarım geçicidir bu günler.😔