40+1 de son kontrolümde doktorum artık doğumu başlatalım diye ısrar etti bense suni sancı istemiyorum evim hastaneye yakın sancim gelirse gecenin bir körüde olsa geliyor musunuz diye sordum evet geliyorum dedi. O gün 3 kere nst ye girdim doktorum kesinlikle memnun kalmıyordu. 40+1 19:30 da sancılarım başladı ve gecenin bir köründe doğum yaptım. Oysaki fotoğrafçım her şeyim planlıydı 🤗 Doğuma giriş anım eşimin sabırsız bekleyişi çekilecekti fakat evdeki hesap çarşıya uymadı 😍🤗 doğum yaptığım sabah fotoğrafçım geldi ve yine elinden gelen videoyu hazırladı 🤭