_molly agustosta aldım ehliyeti tek seferde aldım bir tek parkı düzgün yaptım diyebilirim derslerde hoca beni bırakıyordu kendim yapiyordum her şeyi hatta alana kadar 4.vites gidiyordum ama sınav korkunç geçti ben olsam bana ehliyet vermezdim 😖 sınava giren son adaydım ve burda arabayı tarlaya yuvarlamazsan ehliyet veriyorlar 😂😂 şimdi çok rahatım ama her yere kendim gidip geliyorum dar sokaklardan sehirler arası yollara kadar 😂😂