Merhaba arkadaşlar 37+4 haftalık gebeyim bugün çatı muayenesi yapıldı 1 cm açıklığım var ama üst pelvis darlığın var diyor doktor normal doğum zor gözüküyor ama bebek iri değil denenebilir dedi bebeğim doğum kanalına yerleştirmiş başını , doktorum normali deneriz bi sıkıntı olursa sezeryana döneriz diyor ama ben normal istiyordum bu zamana kadar şimdi kafam acayip karıştı sizce normal için beklemeli miyim yoksa sezeryan mı 😔🤦♀️ Rahim ağzındada yumuşama olduğunu söyledi bu Arada