6ay önce düşükle maceramız sonlanmıştı maalesef. Bugün 2günlük gecikme ve testte çok silik çizgi görmemle sizlere tekrar danışmak istedim,tekrar test yapacağım bi kaç güne ama görüş almak amaçlı yazmak istedim.Nereden fotoğraf paylaşabilirim resmî görmenizi istiyorum☺️