Anneyim11 ön ağrı diyolar ya odur çünkü doğum sancısı olsa dakika olarak anlarsınız birde biraz farklı oluyo belden kasığa vuran daha candan hissedilen bi acı oluyo ama bu haftalardaki kasılma ve hafif sancılarınız olduğunda evinizde otur kalk hareketleri yapın bacaklarınızı açarak büyük adımlarla yürüyün ki açılmanız başlasın hayırlı ve güzel doğumlar inşallah