dugmeninannesiii Bugün ki kontrolde doktor bebek baya aşağıda ama erken doğum görünmüyor rahim ağzı falan kapalı dedi. Yürürken falan zorlar dedi ama ben zorlanmıyorum. Nst sancıda çıkmadı hiç. Normal mi acaba ?🤔
2b1k dugmeninannesiii çok normal cisiniz gelir kramp giriyor gibi olursunuz endişe etmeyin,, oğlum 32.haftadab beri bassagiydi normal doğum yapmak nasip oldu şükür çünkü son zamanlarda döner mi dönmez mi diye stres yaşamak istemiyordum
Aysee25 Benim bebeğim de 32. Haftada doğum pozisyonundaydı şimdi 36 yız hala aynı pozisyon da çok şükür bi sorun olmadı ama benim sancım çıktı bu hafta