Herkese merhaba, son adet tarihime göre 4+5 gunluk gebeyim. İlk kan testimi sağlık ocağında 20 nisanda verdim beta hcg 139 çıktı. 24 nisanda (bugun) devlet hastanesi acilde ikinci kan testimi verdim, 1789 çıktı. Bu artış normal midir yoksa farklı yerlerde ve saatlerde test yaptırdığım icin yanıltıcı olabilir mi? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🙏🏻