elisam1206 Dün gece lavaboya gittiğimde ilk pıhtı gibi kan geldi ve sonrası lekelenmeler oldu acile gittim bebekte bir problem yok dedi sabahta damla damla geldi şuanda yok,böyle birşey başınıza geldi mi
_sena_ elisam1206 benimde gelmişti canım ama benim eşi aşağı da oldugu için olmuştu ilac kullanmıştım. İlac vermediler mi sana
Zemheriiiiiiii elisam1206 benimde 2 gün oldu alttan baktılar hastanede açıklık vs yoktu dinlendim biraz şuan yok çok şükür 🙃
Buketkucuk elisam1206 progestan verdiler mi? İlaç kullandığınız takdirde eğer söyledikleri gibi bebişte falan bir sorun yoksa endişe etmeyin birşey olmaz🙊 Bazı gebeliklerde olabiliyor kanama falan👍🏼
BirMuallime elisam1206 canım korkman için söylemiyorum tedbir amaçlı söylüyorum kanama ve ağrın olursa tekrar git hastaneye rahim ağzı uzunluğuna falan bakıldı mı nasıldı. Benim önceki hamileliğimde kasığıma kısa kıramplar giriyordu ağrım oluyordu bi iki gün sonra leke geldi hemen gittim doktora bi sorun göremiyoruz ama bu düşük riskidir dinlen dedi akşama ağrılarım arttı açıklığım falan olmuş meğer rahim ağzım kısılmış bi daha gidersen rahim ağzı uzunluğunu da bir sor aklında olsun canım geçmiş olsun ayaklarının altına yastık koy bi süre kalkma dinlen
elisam1206 _sena_ hayır ilaç vermediler istersen yatış verelim dediler bende kanamam devam ederse geleyim mi dedim onlarda tamam diyip gönderdiler
kucuktosbik27 elisam1206 sen gene kendi doktoruna danış canım acile göre bir sıkıntı olmayabilir ama kan görmek 5. Ayda hiç normal değil bebiş iyidir ama bebeğin eşi aşağıdadır muhtemelen ondan da olmuş olabilir ama o durumdada ilaç veriyorlar sen ihmal etme genede
elisam1206 Zemheriiiiiiii yaaa çok geçmiş olsun 😊kaç haftalıksınız şuan,benimde alttan muayenede normal çıktı ultrasonda da ama neden olduğunu anlayamadım bu arada ağrınız varmıydı
Zemheriiiiiiii elisam1206 hayır kanama olduktan sonra ağrım başladı kasıklarımda ertesi gün hemen hastaneye gittik 20+1′iz şuan alttan baktılar dediğim gibi bebeğin kesesinde bir sorun varmı diye doktorum yok dedi sonra eve gelince sanki regl gibi tekrar kanadı ama geçti sonradan bugün iyiyim çok şükür ama sizede dinlenmenizi öneririm💕❤️
elisam1206 kucuktosbik27 devlete gidiyorum normalde o yüzden de takip edildiğim hastaneye gittim canım malesef ki danışabileceğim doktorum yok 😔ama sürekli kontrol ediyorum bakıyorum kanama var mı diye olduğu an tekrar gidicem
kucuktosbik27 elisam1206 tamam sen normal randevu al gündüz için bir baksınlar ultrasonla tekrar için rahat etsin en azından kanama neden olmuş onu öğrenirsin
elisam1206 Zemheriiiiiiii benimde öyle regl olacak gibi belimde ve kasıklarımda ağrı var ama çok şükür kanama kesildi bugün lavaboya gitme dışında hiç kalkmadım yerimden, Rabbim yaşatmasın inşallah tekrar sanada ve bütün hamilelere kaybetme duygusu çok kötü
elisam1206 BirMuallime tekrar başınıza gelmez inşallah 🤲🏻Rahim ağzı uzunluğundan hiç bahsetmedi doktor ona bakıldı mı hiç fikrim yok nst ye girdim orda kasılma falan çıkmadı hiç alttan ultrasonla bakıldı birşey demedi ama eğer artarsa gideceğim şuan yerimden kalkmıyorum
Ikizdeniz elisam1206 benim de bi onceki hamileligimde cok az kanama oldu canm 24 hafta falandi galiba sebebe yok sadece enfeksiyon icin ilac vermislerdi
BirMuallime elisam1206 Allah razı olsun canım Rabbim kimseyi korktuğuna uğratmasın.benim ilki düşük olunca rahim ağzı kısalığından şüphelendiler bu hamileliğimde de sürekli kontrol ediliyor ben de o zaman hiç bilmiyordum rahim ağzı falan sancınızın olmaması iyi benim o zaman sancımda varmış ama ben hissetmemiştim.bi daha giderseniz bilginiz olsun diye dedim tekrar geçmiş olsun canım
elisam1206 BirMuallime Allah razı olsun rabbim bu korkuları kimseye yaşatmasın çok zor gerçekten inşallah sizde sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız🤲🏻Tekrar gidişimde bunu soracağım